ח"כ אמסלם: "כשהציבור ייחשף ליכולות של ברקת הוא יבין שהוא לא ראוי"

דוד לזר No Comments on ח"כ אמסלם: "כשהציבור ייחשף ליכולות של ברקת הוא יבין שהוא לא ראוי"
12:39
30.04.24
יונת קפלן No Comments on המתנה שהקורונה הביאה לחיינו | הניה שוחט

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הבוקר (שלישי) הודיע ראש עיריית ירושלים ניר ברקת באופן רשמי כי הוא מתפקד לתנועת הליכוד וכי הוא קורא ל"תומכי המחנה הלאומי" להצטרף יחד איתו ולהתפקד לתנועה.

אויביו הפוליטיים של ברקת כבר משחיזים סכינים וזאת בכדי לנסות ולמנוע ממנו להגיע בעתיד לבית ראש הממשלה ולהחליף את בנימין נתניהו.

ח"כ דודי אמסלם יו"ר ועדת הפנים שמתמודד בימים אלו לתפקיד יו"ר מרכז הליכוד ובעבר הלא רחוק התמודד יחד עם משה ליאון בבחירות למועצת העיר ירושלים – תוקף הבוקר את ברקת ואומר כי הוא אינו ראוי אפילו להיות ראש עיריית ירושלים וכל שכן שהוא לא ראוי לשמש כראש הממשלה.

בראיון למרדכי לביא ב'מהדורת הבוקר' של 'קול חי' הוא אומר כי "אני שמח על כל מי שמצטרף לליכוד, אבל ברקת הוא עוד אחד מכל עשרות אלפי המתפקדים בליכוד".

לדבריו של אמסלם, "ברקת לא שונה מכל המתפקדים האחרים, הרי הוא בא להתמודד ולרשת את בנימין נתניהו? "בבקשה שינסה לרשת את נתניהו".

"אני מכיר את ברקת, הוא לא מסוגל לנהל את העיר ירושלים כמו שצריך ובוודאי לא את הממשלה. אני מכיר את היכולות האישיות ואת המידות האישיות שלו עבדתי איתו כמה שנים. הוא לא מתאים לתפקיד".

אבל הנה הוא הצליח בירושלים, למה שהציבור לא יבחר בו גם ברמה הארצית? "ברגע שהציבור ייחשף ליכולות של הבן אדם הוא גם יבין את זה".

האזינו לראיון המלא:



0 תגובות